torsdag, juli 08, 2010

Tung dag igår...

Gårdagens match mellan Tyskland-Spanien var på förhand väldigt oviss. Många trodde på enkel seger för Tyskarna som sett betydligt bättre ut än Spanien men icke blev det så utan Spanjorerna höjde sig fatalt jämfört med tidigare insatser och kunde vinna matchen tämligen rättvist. Tungt för vår del.



Alla spelbolagen erbjuder en massa olika erbjudanden och höjda bonusar vid mästerskap som dessa. Har du inte tid att gå igenom dem eller har du helt enkelt ingen lust så kommer jag erbjuda mig att göra det arbetet åt er som är mina läsare.

Premier League, Serie A, La Liga och flera andra toppligor närmar sig sin start nu efter VM så se till att inte missa spelbolagens bonusar!

Allt ni behöver göra är att skicka ett mejl till magnus_betting@hotmail.com så jag får eran hotmail, det går givetvis bra att bara skriva eran hotmail i kommentarsfältet.
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!