lördag, maj 22, 2010

Bra drag från Division 3 idag!

Idag har jag hittat ett spelvärt spel från division 3 i Sverige. Jag har saken klar för mig och lirar hemmalaget i den här matchen. Häng på!



Spel 24

Tibro AIK - Lerums IF

Mitt tips: 1
Odds: 2.20 @ Expekt

Insats: 143 kr (5%) 
Spelstopp: 15.00

Tibro har öppnat serien väldigt starkt, inte minst på hemmaplan där man har två segrar av två möjliga och fina 8-0 i målskillnad. Man har spelat mycket fin fotboll och man har visat att man behärskar dåliga planer. Man har en stark offensiv som är skickliga i omställningarna och dessa kan vara avgörande för den här matchen.

Motståndarna Lerum har öppnat något mer ojämnt. Man har resultatraden 2-1-2 på sina fem inledande matcher och segrarna är tagna mot bottenlagen Ulricehamn och Skene. Inget som imponerar direkt och idag ställs man på tuffare prov då man ska möta duktiga Tibro på bortaplan.

Reken blev kort idag men jag tror på Tibro som med största sannolikhet förlänger sin segersvit på hemmaplan.

KLICKA HÄR OCH EXPEKT DUBBLAR DIN FÖRSTA INSÄTTNING UPP TILL 1000 KR!!



 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!