måndag, februari 22, 2010

Tungt igår!

Magkänslan var enorm igår och med facit i hand så borde jag låtit bli att falla för den.

Igår kändes det som att de tre topplagen i Holland hade väldigt passande uppgifter och jag trodde på överkörning i samtliga matcherna. Så blev det inte alls utan det vara bara Ajax som mäktade med att vinna med 2 mål eller fler. Både Twente och PSV hade varsin 1-0 ledning och pressade på för att få in ett 2-0 mål men inget av lagen lyckades och därmed gick båda dessa "säkra" spel förlorade och det blev ett stort minus för spelkassan!

Idag publiceras inga speltips här på Mangansspeltips utan jag hänvisar er läsare till Spelaspel.se där jag har skrivit en analys om matchen Valencia-Getafe.

KLICKA HÄR FÖR ATT SE ANALYSEN!
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!