torsdag, februari 04, 2010

Laddar för fullt!

Laddningen är i full gång inför helgen. Det är Stryktips-SM plus att det finns oerhört mycket matcher att betta på. Precis så som en helg ska vara. För min egen del så inledde jag med 12 rätt förra helgen i Stryktips-SM och jag hoppas jag fortsätter i samma trend.



Gårdagen gick helt okej. Leeds var en chansning som tyvärr inte gick hem. Tottenham och Defoe visade klass och körde över ett Leeds som inte hade mycket att ge. Nu får Leeds istället lägga full fokus på att ta sig upp till Championship istället.

Ajax visade återigen att man är starkast på hemmaplan. 4-0 seger över ett hopplöst Roda som inte gav mycket till motstånd igår. Ajax är helt fantastiska på hemmaplan och man har nu 9-1-0 som resultatrad och fantastiska 35-3 i målskillnad. Någonting säger mig att jag ska lira Ajax nästa hemmamatch också!


Idag blir det inga speltips från min sida då det inte finns någon spelvänligt. Det enda jag kan rekommendera är att lämna in en härlig Powerplay rad som du kan följa under kvällen. Men i odds väg så vågar jag mig inte på Elitserien.
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!