söndag, januari 03, 2010

Go Lakers!

Gårdagen slutade mycket bra efter två väldigt sena mål. Idag tar vi nya tag och det är Ishockey på menyn!

Funderar du på att börja spela hos ett nytt spelbolag men har svårt att välja mellan bolagen? Här nedan får du en komplett spelbolagsguide!
Klicka här för att komma till spelbolagsguiden!

Eller är du bara ute efter de bolag som erbjuder bäst bonus?
Klicka här för att komma till bonusguiden!



SÄKER

Växjö Lakers - Björklöven
Mitt tips: 1
Odds: 1.45 @ Expekt
Spelstopp: 16.00

Växjö känns oerhört starka i år och man placerar sig på en andra plats i tabellen. Man har en strålande form med 5 segrar på de 6 senaste. Enda förlusten är mot suveräna Leksand och det är inte mycket att säga om. Man är extremt starka på hemmaplan och 13 segrar på 15 matcher talar sitt tydliga språk. Man är uppe i 10 raka segrar nu och notebart är att man släppt in 1 mål i varje match i de 5 senaste matcherna. Man har en väldigt stark defensiv med två storspelande målvakter i kassen. Det brukar vara en bra kombination och i Lakers är det inget undantag. Den här matchen vinner man av bara farten!

Björklöven är inget märkvärdigt lag. Man har 2 segrar och 3 förluster på de 5 senaste matcherna men det är inget som oroar mig. Vinsterna är tagna på två lag som ligger i botten och kämpar för överlevnad. Bortaspelet har inte funkar för Björklöven i år och man har 5 segrar och 10 förluster på sina 15 spelade matcher. Det är inget som imponerar, speciellt inte när man möter ett av seriens starkaste hemmalag. Man kommer få det tufft ikväll!

Lagen har mött varandra 6 gånger på Lakers hemmaplan de senaste åren och det har slutat med hemmaseger i 5 av dessa matcherna.

Växjö saknar återigen målvakten Viktor Fasth och centern Peter Tsimikalis. Men man har som sagt klarat sig bra utan dessa spelarna så det är inget som oroar mig.





TROLIG


Växjö Lakers - Björklöven
Mitt tips: Handicap (0-1) 1
Odds: 1.68 @ Unibet 
Spelstopp: 16.00

Testar även Handicap spelet då den här matchen känns väldigt säker i mina ögon!





-----------------------------------------------------------------


Jag vill även passa på att hänvisa er till min innebandyanalys hos Spelaspel.se. Har hittat ett mycket bra överspel på dagens stormatch i Superligan!

 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!