söndag, oktober 11, 2009

Formen är på topp!

Gårdagen gick fantastiskt bra! Allting satt förutom Frankrike matchen. Grattis till er som ryggade! Idag kommer tyvärr inga utförliga speltips från min sida då jag är grymt bakfull efter gårdagens bravader. Har några matcher som känns självklara i mina ögon dock.



Matcherna som jag kan rekommendera är:

Mjölby - Skåre 2
Skövde - Kumla 1
Kristianstad - Gislaved 1
Dessa tre matcherna är självklara vinnare i mina ögon, väldigt låga odds men funkar bra som komplement till era dubblar/trillingar.

Åtvidaberg - Sirius 1
Brage - Syrianska keburan 1
Notts county - Torquay 1
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!