lördag, oktober 17, 2009

Bristol City krossar nykomlingarna!

Fredrikshavn vann enkelt igår och spelet satt klockrent. Formen är på topp och grattis till alla er som ryggat! Idag tar vi nya tag men det blir bara en match då jag inte hinner reka flera då jag ska bege mig ner mot Trelleborg och kolla Trelleborg-Elfsborg idag (Jag är boråsare). Jag har dock skumläst igenom utbudet och hittat ett klockrent spel championship i England! Det handlar om ett oerhört hemmastarkt lag som tar emot ett lag ur form och som dessutom inte vunnit på bortaplan än. Idag ska vi återigen ta betalt! 


Spel 42

Match: Bristol City - Peterborough
Mitt tips: 1
Odds: 1.80 @ Bet365 
Insats: 15 Units (7%)
Spelstopp: 2009-10-17  16.00
-----------------------------------------------------

Vi har fått ett riktigt kanonodds i denna matchen och jag trycker in hårt här. Bristol City som är oerhört hemmastarka tar emot nykomlingarna Peterborough som ännu inte har en bortaseger. Bristol City spelade 0-0 borta mot Newcastle i matchen före uppehållet och det får ses som en suverän prestation. Före den matchen slog man Blackpool hemma med 2-0. Nu hoppas jag bara att den fina formen sitter i även efter uppehållet nu. Som jag skrev innan så är Bristol City väldigt hemmastarka och man har 4-1-0 som resultatrad med fina 7-2 i målskillnad på dessa matcher. Det är bara Scunthorpe som klarat ta poäng här och då gjorde man mål i 90e minuten då Bristol spelarna redan börjat fira segern, snöpligt. Man har slagit både Middlesbrough och Crystal Palace som båda fått inkassera sina enda förluster på bortaplan mot Bristol.

Peterborough som kommer på besök har det värre. Man ligger näst sist i tabellen och har bara skrapat ihop 7 poäng på 11 matcher. På bortaplan har man haft det väldigt tufft och endast 2 poäng av 15 möjliga har man spelat in. Målskillnaden 3-8 imponerar knappast heller. Man spelade två raka 1-1 matcher för att sedan förlora borta mot Blackpool med 2-0 före uppehållet. Man lär få det tufft här då man möter ett av seriens absolut bästa hemmalag.

Om man kollar statistik från tidigare säsongen så ska Bristol vinna den här matchen hur enkelt som helst. Man har vunnit 8 matcher och spelat 1 oavgjord på de 9 senaste matcherna lagen mötts, förkrossande siffror. Faktum är att Bristol City inte förlorat mot Peterborough varken hemma eller borta sedan 2001, däremot ska jag säga att Bristol har 8 raka segrar sedan bortaförlusten 2001.

Bristol City får klara sig utan Basso och Liam Fortune som båda är skadade. Bristol har en stor trupp så dessa skador påverkar inte laget särskillt mycket.
Peterborough har det värre, man har skador på Joe Lewis, Paul Coutts, Charlie Lee, Jamie Day och Dominic Green. De två förstnämnda har spelat mycket den här säsongen och det är jobbiga avbräck för Peterborough.

Som ni kan se här ovan så talar i princip ALLT för en Bristol seger i den här matchen. Självklart ska det vara klasskillnad mellan lagen då Peterborough kämpar för att hålla sig kvar och Brisol City slåss för uppflyttning. Jag spelar stenhårt på Bristol seger. Man ska dock veta att Bristol inte brukar vinna med särskillt många mål men då jag får 3.30 hos Bet365 så måste även det prövas med en mindre insats.

SPELA MATCHEN HOS BET365 OCH TA DEL AV BOLAGETS BONUS UPP TILL 1000 KR!!


Spel 43


Match: Bristol City - Peterborough
Mitt tips: Handicap (0-1) 1
Odds: 3.30 @ Bet365
Insats: 4 Units (2%)
Spelstopp: 2009-10-17 16.00
---------------------------------------------------

Det här oddset måste bara provas!

SPELA MATCHEN HOS BET365 OCH TA DEL AV BOLAGETS BONUS UPP TILL 1000 KR!!

---------------------------------------------------

Vill även passa på att hänvisa er till en riktigt bra spelsajt med många vassa experter: Spelaspel.
Spelaspel är en sajt för alla bettingälskare och jag rekommenderar den varmt!


 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!