fredag, september 25, 2009

Summering

  Här nedan kan du läsa en summering från veckan som gått.  

Veckan har varit ganska turbulent med ett par vinster och ett par förluster. Insatserna har tyvärr blivit större än vinsterna och nu ligger bloggen på en rejäl botten notering på 1660 kr efter att alla spelen igår gick förlorade trots att alla lagen gjorde allting rätt så lyckades dom inte vinna med fler än 1 mål. Inte bra.

Om man ska vara riktigt noggrann så har jag bara varit helt ute och seglat på 3 av mina 19 spel. På dessa tre har jag varit 2 mål eller fler ifrån att sätta matchen. Resterande matcher har jag varit 1 mål ifrån och haft en väldigt oflyt. Ofta är det Handicap spelen som inte gått in. Lagen vinner men gör det inte med 2 mål trots att de pressar och pressar. Det gillar vi inte.

Nu blickar vi framåt istället och förhoppningsvis mot nya och bättre tider.
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!