tisdag, mars 16, 2010

Nu kör vi igång igen!

Nu har jag varit inaktiv i snart 2 veckor och det känns riktigt illa. Jag har haft massvis på jobbet och då har jag inte hunnit med att skriva några speltips. I mitt senast inlägg så gav jag er läsare chansen att skriva hur ni ville att jag skulle utforma bloggen och majoriteten av er läsare var överens och därför lyssnar jag på er.

I en bra bit över hälften av alla era mejl så efterlystes en spelkassa då ni anser att det är roligare att följa. Jag håller med er helt klart att det är roligare att följa en spelkassa men samtidigt är det lättare att dömma ut någon efter en spelkassa. Men eftersom ni gärna vill ha en spelkassa här på Mangansspeltips så ska ni få det.

Angående hur mycket jag ska starta med så var det några som sa en 100-lapp medan andra sa att börja absolut inte med en 100 lapp. Ett par av er skrev att det känns oseriöst att starta med en så liten kassa då man knappast startar en egen spelkassa för en 100 lapp om man är en erfaren spelare.

Jag har beslutat att starta en spelkassa med 2000 kr i då det känns som en ganska normal summa att inleda en spelkassa med. Vissa ville ha en spelkassa på 5000 kr men det känns lite för mycket för hobbylirare och mindre än 2000 kr känns för lite så vi kör på 2000 kr helt enkelt!

Jag kommer föra statistik till höger på bloggen. Där kan man se hur många spel jag lagt, vunnit och missat samt. hur det går för spelkassan. När spelkassan drar igång vågar jag inte lova. Det kan bli imorgon, torsdag eller kanske till helgen. Vi får se, det beror på om jag hittar några spelvärda matcher.

Den främsta fokusen kommer att läggas på fotbollen men hittar jag några spelvärda spel inom någon annan sport så kommer jag självklart att reka det spelet.

Har ni fler frågor eller synpunkter på bloggen så tveka inte på att höra av er till magnus_betting@hotmail.com!
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!