söndag, februari 28, 2010

Idag tar vi nya tag!

Leverkusen lyckades inte leverera igår och därmed förstördes den speldagen. Ni som ryggade mig hos Spelaspel.se fick större utdelning då båda spelen satt klockrent.




SÄKER

Genoa - Bologna
Mitt tips: 1
Odds: 1.65 @ Unibet
Insats: 8/10
Spelstopp: 15.00


KLICKA HÄR FÖR EN ANALYS!



SPELVÄRD

Liverpool - Blackburn
Mitt tips: Under 2.5 mål
Odds: 2.05 @ Bet365
Insats: 4/10

Spelstopp: 16.00

Blir en väldigt kortfattad analys. Liverpool är ofta inblandade i målsnåla matcher och om man bortser matchen senast i Europa League så var Liverpool uppe i 13 raka matcher där matcherna slutat med under 2.5 mål. När man sedan tittar i tabellen och ser att Blackburn bara mäktat med 8 mål på bortaplan på de 13 matcher man spelat den här säsongen så känns det här underspelet väldigt sunt. Jag testar!
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!