tisdag, januari 05, 2010

Nu vänder det för Torino!

Igår var jag iväg och coachade fram mitt lag till slutspel i Gothia Cup. Ikväll spelar vi kvartsfinal i Göteborg men det hindrar inte mig från att ge er ett klockrent spelförslag.

Funderar du på att börja spela hos ett nytt spelbolag men har svårt att välja mellan bolagen? Här nedan får du en komplett spelbolagsguide!
Klicka här för att komma till spelbolagsguiden!

Eller är du bara ute efter de bolag som erbjuder bäst bonus?
Klicka här för att komma till bonusguiden!


Spelvärd

Torino - Mantova
Mitt tips: 1
Odds: 1.65 @ Bet365
Insats: 5 Units
Spelstopp: 18.00

Torino har haft en jobbig säsong bakom sig med dåligt spel och framförallt oerhört svårt för att göra mål. Det är lite märkligt med tanke på att man har Bianchi och Di Michele på topp. Två forwards som sprutade in mål i Serie A för några år sedan. Torino ligger för närvarande på en 10e plats i Serie B och det är på tok för dåligt för ett lag med deras kapacitet. Jul uppehållet kom oerhört lägligt för Torino som har kunnat samlat kraft och styrka inför våren som kommer. Man har som sagt haft stora problem med målskyttet och därför har man värvat in en ny anfallare, närmare bestämt en brasilianare. Jag personligen vet inte vad tanken är med det köpet men kan tänka mig att man vill skapa lite konkurrens på topp för att få igång Bianchi och Di Michele igen. Jag tror knappast att den här brasilianaren lyckas peta någon av dessa spelarna i längden men visst har han kapacitet att skapa konkurrens i laget.

Motståndet Mantova skrämmer inte direkt då man ligger näst sist i tabellen. Mantova platsar knappt i Serie B i mina ögon, man spelar uselt och man är ett typiskt italienskt lag. Vid ställningen 0-0 spelar man avvaktande fotboll och långbollar fram och tillbaka. Lyckas man däremot göra ett mål så lägger man sig på försvar och bevakar ledningen tills motståndarna gör mål om dom nu lyckas med det. Därav har laget 9 kryss på 18 matcher. Nej, Mantova lär knappast få med sig en poäng här idag, det här måste vara en mycket bra chans för Torino att komma på fötter igen efter den tunga höstsäsongen.

BET365 DUBBLAR DIN FÖRSTA INSÄTTNING UPP TILL 1000 KR HÄR!!


ELLER KLICKA HÄR FÖR ATT FÅ ETT GRATISSPEL PÅ 300 KR HOS NORDICBET!
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!