torsdag, november 26, 2009

Undersökning!

Vi gör ett nytt försök att få till en liten undersökning där ni läsare kan vara med och påverka hur utformningen av Mangansspeltips ska se ut. Jag hoppas att alla kan ta sig tid att svara på de frågor jag har nedan. Tack på förhand!

Jag vore hemskt tacksam om ni läsare kunde ta er tid att svara på dessa frågor i ett mejl till mig. På så sätt kan jag kompensera er läsare med en bättre sajt och bättre speltips.


  • Är speltipsen utformade på rätt sätt eller saknas det någon form av information?
  • Är spelfonden utformad på rätt sätt eller saknas det något i den?
  • Vilka sporter/ligor vill du gärna se speltips ifrån här på Mangansspeltips?
  • Vilka former av spel använder du dig av när du spelar?
  • Vilka/Vilket spelbolag spelar du hos?
  • Saknas det något i mina spelbolags guide?
  • Klicka här för att komma till spelbolagsguiden!


Skicka era svar på frågorna till magnus_betting@hotmail.com!


GLÖM EJ!
Alla förslag på förbättringar uppskattas!


 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!