lördag, november 07, 2009

UNDERSÖKNING!

Det har gått lite över en månad nu sedan jag startade den här bloggen. Några små justeringar har gjorts under den tiden och fler kommer att göras i framtiden. Jag skulle vilja veta lite vad ni läsare tycker om diverse saker med bloggen. 


Vore hemskt tacksam om ni läsare kunde ta er tid att svara på dessa frågor i ett mejl till mig. På så sätt kan jag kompensera er läsare med en bättre sajt.

  • Vad tycker du om layouten på sidan?
  • Är speltipsen utformade på rätt sätt eller saknas det någon form av information?
  • Är spelfonden utformad på rätt sätt eller saknas det något i den?
  • Vilka sporter/ligor vill du gärna se speltips ifrån här på Mangansspeltips?
  • Vilka former av spel använder du dig av när du spelar?
  • Vilka/Vilket spelbolag spelar du hos?
  • Har ni andra tankar eller funderingar kring sidan så skriv på bara.
Skicka era svar på frågorna till magnus_betting@hotmail.com!


GLÖM EJ!
Alla förslag på förbättringar uppskattas!
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!