måndag, november 23, 2009

Färjestad vs. Brynäs!

Idag är utbudet extremt tunnt och jag väljer att bara spela på en hockeymatch.

Spel 131

Färjestad - Brynäs
Mitt tips: 1
Odds: 1.70 @ Betsafe 
Insats: 247 kr (8%)
Spelstopp: 2009-11-23   19.00

Färjestad har en rejäl plusstatistik på Brynäs då man har hela 16 raka hemmasegrar mot dem. Före det spelade man en match oavgjord så Färjestad är obesegrade på hemmaplan mot Brynäs i 17 raka matcher och Brynäs har inte vunnit här sedan 2002 och jag ser ingenting som tyder på att man kommer göra det ikväll heller. Faktum är att Färjestad brukar ha lätt för att ta poäng även på bortaplan mot Brynäs och det stärker bara mina tankar inför den här matchen.

Färjestad gjorde en bra match senast när man besegrade Djurgården och den segern lär stärka laget. En spelare som dominerade hela matchen var Färjestads målvakt Henrik Karlsson som gjorde en kanon match. Med honom i form kommer Brynäs inte få det lätt. Brynäs kommer att starta med sin andre målvakt Läck och det gör det här spelet mycket bra i mina ögon. Jag kliver in med en tung insats och hoppas att Färjestad gör vad dom ska ikväll!




----------------------------------------------------------------------

Spel 132

Färjestad - Brynäs
Mitt tips: Färjestad vinner med två mål eller fler
Odds: 2.15 @ Bwin 
Insats: 124 kr (4%)
Spelstopp: 2009-11-23 19.00

Ett fint odds i mina ögon då jag tror Färjestad vinner med fler än 2 mål idag. Chansen för det ska vara mycket god!




----------------------------------------------------------------------

Spel 132

Färjestad - Brynäs
Mitt tips: Färjestad vinner första perioden
Odds: 2.25 @ Bwin
Insats: 124 kr (4%)
Spelstopp: 2009-11-23 19.00

Färjestad lär starta första perioden i ett högt tempo och på hemmaplan är man starka och det blir jobbigt för ett Brynäs som måste vara på tå direkt. Jag testar det här oddset då jag tror Färjestad leder från början till slut...
 
 

 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!