söndag, november 29, 2009

Ändringar!

Det kommer ske ganska radikala förändringar på Mangansspeltips inför nästa vecka. Dessa ändringar kommer ske under dagen och börja gälla imorgon.

Som ni sett så har jag gjort en liten undersökning för att få reda på lite vad ni tycker och tänker om sidan och vad ni vill ha för typ speltips m.m... Här nedan kan ni se åtgärderna.

Ändringarna:

1. Många av er har lagt märke till att sporter som handboll och basket inte är mina starka sidor och jag har fått ett tips om att bara hålla mig till en sport och det tipset kommer jag att följa och numera kommer jag bara att reka fotbollstips.

2. Spelfonden kommer att nollställas nu när det enbart är fotboll som kommer att rekas. (Den nuvarande fonden stannade på +26 kr efter 142 lagda och avslutade spel) Mycket slarv på slutet men nu blir det mer disciplinerat spel från min sida.

3. Spelfonden kommer även att presentera hur många rätt/fel jag har i respektive ligor.

4. Dom flesta av er använder spelformerna 1X2, över/under och handikapp spel och det är dessa tre spelformer jag kommer att använda mig av.

5. Det kommer så mycket som möjligt att presenteras vilka matcher som visas på livestream hos de olika bolagen. Allt för att ni läsare ska kunna se vilka matcher ni kan se gratis under dagen/kvällen.

6. Fler ändringar kan komma att ske under tidens gång men dessa ni just har läst är det största ändringarna som kommer att ske här på Mangansspeltips.


Många av er har säkert svårt att välja mellan alla spelbolag. Jag är beredd att hjälpa er att välja spelbolag. Om ni skickar ett mejl till magnus_betting@hotmail.com och berättar vad ni söker hos ett spelbolag så jag kan guida er och ge lite förslag som förhoppningsvis gör det lättare för er att välja mellan alla spelbolagen. Tveka inte på att höra av er!

 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!