fredag, oktober 02, 2009

Ändringar på Mangan´s Speltips!

Det kommer ske vissa ändringar på bloggen idag efter att jag fått in lite tips från er läsare på förbättringar och här nedan presenterar jag dem för er:



- Då jag har fått in en del önskemål om att börja använda units så har jag beslutat mig för att göra bloggen lite mer proffsig och använda mig av units. Om ni har funderar eller undrar hur units fungerar så mejla mig på magnus_betting@hotmail.com

- Jag kommer starta med 200 units. Dessa ska vi jobba upp tillsammans!

(Jag låg i princip plus minus noll efter 35 lagda spel så därför i och med nystarten kommer vi att börja om, allt för att det ska bli så enkelt som möjligt för er läsare att följa bloggen)

- Har lagt till min mejl längst ned på sidan så de som har frågor, förslag på förbättringar eller har andra funderingar kan nå mig enkelt. Noterbart är att det inte finns tillgång till msn via den mejlen.

- Jag har lagt till olika länkar till spelbolag som har bra livestreaming av matcher. Dvs. de spelbolag som visar matcher gratis för sina medlemmar på nätet. Det kan vara alltifrån Elitseriehockey till Bundesligafotboll som visas så se till att regga konton via länkarna så ni kan ta del av deras matcher på nätet.

- Lämna gärna kommentarer på mina rekar så kan vi diskutera dem tillsammans.
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!