lördag, september 19, 2009

Då var det dags!

  Då var det dags att få lite fart på bloggen och idag startar spelfonden med 2000 kr. Det ska bli intressant att se om vi kan öka på spelkassan under de kommande månaderna.

Det här är ganska nytt för mig och det är första gången jag startar en blogg. Jag har rekat offentligt i ca 3 månader nu och jag skriver som spelexpert för Spela spel och kommer att fortsätta med det under hösten här. Det är en sida jag varmt rekommenderar er som läser här.
 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!