söndag, juni 20, 2010

Idag kliver vi in stenhårt!

Nu kliver vi in i handlingarna igen och jag bjuder på en mycket stark dubbel som jag går in stenhårt på! Två av VMs bästa lag möter de två absolut sämsta lagen och jag har ett specialspel som känns oerhört starkt! Häng på!






 Spel 42



Italien - Nya Zeeland (Bara Italien gör mål)
Spanien - Honduras (Bara Spanien gör mål)
Odds: 2.47 @ Bet365
Insats: 274 kr (8%)
Spelstopp:16.00

Italien - Nya Zeeland
Spelarna i Italien vet vad som gäller idag, det är bara vinst som räknas. Allt annat är en stor förlust för Italienarna. Italien gjorde en hyfsad VM premiär mot svårspelade Paraguay och fick bara 1-1 mot dem. Italien kommer till den här matchen ställa upp med en mer offensiv uppställning och det kommer vara spel mot ett mål. Italienarna kommer vinna den här matchen och jag känner mig mycket bekväm med spelet att bara Italien gör mål. Italien har flera världsstjärnor i försvaret som har flera stora mästerskap bakom sig och man lär hålla tätt hemåt genom hela matchen!

Nya Zeeland är ett av de absolut sämsta lagen i årets VM turnering och man ska inte ha en chans här idag. Man fick med sig en poäng mot Slovakien i premiären då man kvitterade i matchens sista spark. Nu möter man ett mer disciplinerat försvar där flera världsstjärnor finns och här begås det inga misstag och jag tror Nya Zeeland ska vara glada om man får till ett skott på mål i den här matchen för jag tror det kommer vara Italien för hela slanten! Man har ingen målskytt av större klass och jag kan inte se någon spelare i Nya Zeeland som kan göra mål i den här matchen. Enda lilla möjligheten man har till målchans är om man får en fast situation på offensiv planhalva. 


Spanien - Honduras
Notera att den här matchen spelas måndagen den 21 Juni!
Här är det återigen stor klasskillnad mellan lagen och Spanien ska bara vinna den här matchen. Spanjorerna gjorde en ganska blek VM premiär då man förlorade mot ett disciplinerat Schweiz med 0-1. Nu ställs man mot betydligt enklare motstånd och jag kan inte se annat än en Spanien seger i den här matchen. Nu har alla lagets spelare fått en match i benen och nu lär det bli högre fart i passningsspelet och det finns inte utrymme för misstag här. Man har en oerhört stark backlinje och en av världens bästa målvakter och det gör att jag känner mig mycket bekväm här. Spanjorerna lär koka av revanschlusta och det lär gå ut över stackars Honduras som kommer få uppleva en massiv press genom hela matchen.

Honduras är troligen sämsta laget i VM och det bevisade man i VM premiären mot Chile då man såg ruskigt dåliga ut. Man var rent ut sagt usla och blev stundtals utspelade av Chile. Hur blir det då när man nu ställs mot favoriterna till att vinna VM guldet? Jag tror det blir en överkörning som heter duga spelmässigt och Honduras får inrikta sig på försvarsspel genom hela matchen. Mot Chile lyckades Honduras få 2 skott på mål, frågan är om man lyckas med den bedriften idag? Hur som helst så lär man inte få bollen i mål bakom Casillas som kommer vara oerhört fokuserad under denna matchen. Han gjorde ett misstag förra matchen som ledde till förlustmålet och han lär vara revanschsugen.

Det kommer vara spel mot ett mål och i min värld så kan inte Spanien förlora den här matchen. Honduras skapade ingenting mot Chile senast och nu möter man ännu starkare motstånd och då blir det ännu svårare att skapa någonting. Det gör att jag känner mig mycket bekväm med mitt spel idag att bara Spanien gör mål!

KLICKA HÄR FÖR ATT SPELA MATCHEN HOS BET365!!


VILL DU HA GRATISPENGAR?
KLICKA HÄR FÖR ATT SE SPELBOLAGENS VM-BONUSAR!

 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!