torsdag, januari 07, 2010

Bra betalt igår!

Nu är Gothia cup över för min del och det slutade med ett silver för mitt lag. Nu kan jag återigen lägga fokus på spelandet. Idag publiceras inget speltips här på bloggen utan jag hänvisar till en större sida där jag lagt in ett experttips idag.

Gårdagen gick suveränt trots att jag inte hann hem och skriva en analys. Milan vann och gjorde det dessutom med hela 5-2! Överspelet var minst lika klockrent som ettan på Milan och vi kunde ta betalt av spelbolagen. Arsenal-Bolton blev inställd p.g.a. snökaos i London.

----------------------------------------------------------------

Som ni vet så är jag sedan tidigare spelexpert på Spelaspel.se och då jag inte har tid att skriva fler än ett speltips idag så hänvisar jag mina läsare till mitt speltips på Spelaspel.se!

Jag tror på målfest mellan LHC-SSK ikväll. Läs min analys här!

 

Samarbete

Mangans speltips är villig att inleda samarbete för gynnande av båda parter. Vid intresse, kontakta mig nedan genom att klicka på länken:


Spela med ansvar

Mangan's Speltips ansvarar ej för förluster vid spel. Vi uppmanar ej läsarna till att satsa pengar på våra tips. Kom ihåg, satsa ej större belopp än vad du har råd att förlora.

Spela smart - Spela lagom!